לשנות את צבע העיניים לצמיתות!


לשנות את צבע העיניים לצמיתות!

אתם יכולים לשנות את צבע העיניים שלכם לכל החיים בעזרת שתלי סיליקון.

אנשים, מאז ומעולם מנסים לשפר את המראה החיצוני שלהם: בעבר השתמשו בפאות ומחוכים, עכשיו עושים זאת בעזרת ניתוחים פלסטיים, ולאחרונה הופיעה דרך נוספת לשנות את הנתונים הפיזיוליגיים ולהתאים אותם להעדפות האישיות של האדם – שתלי עדשות.


קנת רוזנטל

בהתחלה,השיטה הזו פותחה על ידי ד"ר קנת רוזנטל כאמצעי למאבק במחלות שונות, כגון הטרוכרומיה (צבע עיניים שונה) או לבקנות עינית (חוסר פיגמנט שמעניק צבע לעין), ועכשיו השיטה מומלצת גם כסוג של ניתוח קוסמטי למי שרוצה להיפרד מצבע העיניים הטבעי שלו.

השתל הוא תותב דק וגמיש העשוי מסיליקון, המשמש, למשל, בעדשות תוך עיניות.
בשלב הניתוח, רופאי עיניים עושים חתך בחלק ההיקפי של הקרנית באורך של 2.8 מ"מ, ולאחר מכן מכניסים את הקשתית המלאכותית - כל התהליך לוקח בערך 15 דקות לכל עין והוא חסר כאבים לחלוטין. הניתוח אינו משמש לתיקון ליקויים בראייה, אבל על פי היצרן של התותבת, תמיד אפשר יהיה להיפטר מהשתלים.

שיטה זו עוד לא אושרה על ידי ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ולכן על מנת לעבור את הניתוח אנשים נוסעים לטורקיה, הודו, מקסיקו, לבנון, או לברזיל.

יחד עם זה שאנשים רבים שהחליטו לעבור את הניתוח מרוצים מהתוצאה, חלק מהרופאים מזהירים מפני פעולות כאלה, וביניהם רופא העיניים ג'יימס צאי, מומחה לגלאוקומה מאוניברסיטת ייל. צאי בטוח שעדיין אין מספיק מחקרים בקשר לבטיחות של הטכניקה הזו, ומצביע על כך שהכנסת עדשה כזו יכולה לגרום ללחץ מוגבר בתוך העין, להוביל להתפתחות של גלאוקומה, קטרקט, פגיעה בקרנית, אובדן ראייה ואף לעיוורון.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> בריאות ורפואה >> לשנות את צבע העיניים לצמיתות!